9/1

i natt har the tallest man on earth en second coming och får agera soundtrack till mitt eviga ältande. för jag kan inte låta bli att tänka på henne i natt heller. jag vet inte varför jag har så svårt att släppa det egentligen, eftersom det inte är något jag haft är det ju inget jag kan sakna. det är nog mest det att det känns så himla förudmjukande. att efter fyra timmar, en kram och ett flertal "det var trevligt" så är jag inte ens värd ett nej tack, och jag inser att fyra timmar, en kram och ett flertal "det var trevligt" bara var lögn. att hon förmodligen direkt efter gick och berättade för sina kompisar vilken nolla jag var, och när jag sätter mitt sista hopp i ett textmeddelande och trycker på skicka är jag förmodligen bara som en irriterande fluga man vill vifta bort så fort som möjligt.

jag såg en facebookgrupp idag som hett något i stil med "jag älskar att kramas". jag älskar inte att kramas. jag skulle kunna göra det, men jag kan inte komma ihåg senast en kram gav mig något positivt. de senaste kramarna jag upplevt har bara varit närhet på lånad tid, och man är smärtsamt medveten om att det korta ögonblicket är något man egentligen inte förtjänar.
imorgon måste jag bli kreativ igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0